Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

ΚΑΝ΄ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2020: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ EUROPEAN SCHOOL RADIO

                                             Μαθητικός Διαγωνισμός «Κάν' το ν' ακουστεί 2020»

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος "Ναυτίλος", οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν και στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου European School Radio "Κάν'το να ακουστεί 2020" με θέμα: "Eκπέμπουμε σήμα κινδύνου - Αγκαλιάζουμε τη Γη".

Μοντάζ ήχου και βίντεο: Μαυροκουκουλάκης Μιχάλης Γ3, Αποστολόπουλος Παναγιώτης, Στεφανίδης Χάρης Γ1

Αφίσες συμμετοχής: Μαρούδης Ελευθέριος Β2, Μπιλίρης Κωνσταντίνος Γ1

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κυριακή Λέκκα ΠΕ 05


2nd Junior High School of Perama "Forest prot-Action!"
Short radio message on the subject of Forest Protection.

2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ "ΔΑΣΗ: ΟΙ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ"
ΣΥΝΤΟΜΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΝ'ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2020. 

SLOGAN: "Για να μην αλλάξει το οικοσύστημα, αλλάζουμε ΕΜΕΙΣ!"



Μπιλίρης Κωνσταντίνος, Γ1


2nd Junior High School of Perama "Become the change!"
Short radio message on simple actions against the climate change.

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ "Για να μην αλλάξει το κλίμα, αλλάζουμε ΕΜΕΙΣ!"
ΣΥΝΤΟΜΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ. Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ "ΚΑΝ'ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2020". 

SLOGAN: "Για να μην αλλάξει το κλίμα, αλλάζουμε ΕΜΕΙΣ!"


                                                     
                                                              Μαρούδης Ελευθέριος, Β2

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ, ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΑΝ, ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΑΝ, ΜΟΝΤΑΡΑΝ ΤΟΣΟ ΤΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΦΙΣΕΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ

Μαθητές από τη συντακτική ομάδα του Ναυτίλου μοιράζονται μαζί μας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αλλά...